TLDRxP – Ruch oporu przeciwko nieczytaniu! Z okazji Światowego Dnia Książki (23 kwietnia) Krakowskie Biuro Festiwalowe, operator programu Kraków Miasto Literatury UNESCO organizuje ruch oporu przeciwko modzie na nieczytanie, którą wyraża popularny internetowy akronim i… wprowadza międzynarodowy hasztag dla miłośników czytania.

TLDR – Too Long; Didn’t Read (Za długie, nie przeczytałem) – takiego określenia używają internauci na całym świecie, by powiedzieć, że nie zapoznali się z tekstem, gdyż był ich zdaniem zbyt długi. W ten sposób rozpowszechniają modę na nieczytanie.  Kraków Miasto Literatury UNESCO postanowił zaprotestować przeciwko temu akronimowi i trendowi, jaki on promuje. Jak?

Przez pokazanie języka (xP) dotychczasowemu TLDR i wprowadzenie nowego:

#TLDRxP – This Literature Deserves Reading (Ta literatura zasługuje na to, aby ją czytać).

 

 

Dotychczas miłośnicy czytania na całym świecie nie mieli jednego uniwersalnego hasztaga, aby oznaczać książki czy teksty godne lektury. Najwyższy czas to zmienić. W Światowy Dzień Książki (23 kwietnia) Kraków rozpoczyna kampanię społeczną, która ma na celu upowszechnienie #TLDRxP, jako międzynarodowego hasztaga czytających. Impuls do używania go dają Ambasadorzy i Partnerzy – znaleźli się wśród nich pisarze, aktorzy, media, wydawnictwa z Polski i ze świata. Akcję wspiera kampania w wyszukiwarce: internauci na całym świecie, szukający fraz TLDR i TLDRxP, jako pierwszy wynik zobaczą stronę internetową akcji.

Liczymy, że #TLDRxP stanie się międzynarodowym  znakiem jakości – zarówno dla czytelników, jak i mediów czy wydawców, którzy będą umieszczać to oznaczenie na okładkach swych książek czy w komunikacji w social media.

the world’s most superb watchmaking technilogy is borned in oris replica prodiver quartz mens 46mm 01 774 7727 7154 set watch for sale.

 

Więcej dowiecie się tutaj: tldrxp.org

 


Organizatorem akcji jest Krakowskie Biuro Festiwalowe, operator programu Kraków Miasto Literatury UNESCO.

Koncepcję kreatywną opracował Marcin Sikorski, copywriter i prowadzący serwis „Nagłówki nie do ogarnięcia”.

Identyfikację wizualną zaprojektował Daniel Dziuba.

Pełna lista Partnerów i Ambasadorów akcji znajduje się na stronie internetowej akcji.

 

Wpisz szukaną frazę: